Friday, January 20, 2006

feel compassion on all beings
































would you rather have a pair of dirty of hand and dirty face with pure heart or clean hands and face with a greedy heart?

That what this movie is trying to say.




I watched this great movie today. It is about how a group of people protect wild life form in world highest land tibet. The furs of a animals were used on a highly desirable scarfs in developed countries.

This movie tlod me, not only animals die by luxury life style, sometime so many people die from it as well. Next time when you buy something real expensive, Think about it first, make sure nobody has died for it. If you are wearing something someone died of it, you are the killer.

same thing has happend in big brother, one guy was arrest by policeman in the show because he was wearing something look like a gorilla fur.

Look out!! guys.
let us feel compassion on all bings.

12 Comments:

At 2:48 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

可可西里啊!
呵呵不错的片子但我没看
太残酷鸟,让我无法看下去哈哈
现在在一个小学英语学校做电脑员
感觉好无聊哈哈1!
昨天还翘 了一个下午班!
反正是实习,钱也没有工作也少坐那发呆真的是很无聊!!!

 
At 4:49 pm, Blogger fishcake said...

工作了,不错,好好干啊。

 
At 1:45 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

哈哈最新消息我把老板炒了,因为和我妈斗气
哎,本来老板都包了个红包的,天啊我现在听到看到听到红包2字我就分外眼红日哟!!!
哈哈

 
At 1:45 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

哈哈最新消息我把老板炒了,因为和我妈斗气
哎,本来老板都包了个红包的,天啊我现在听到看到听到红包2字我就分外眼红日哟!!!
哈哈

 
At 1:46 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

哈哈最新消息我把老板炒了,因为和我妈斗气
哎,本来老板都包了个红包的,天啊我现在听到看到听到红包2字我就分外眼红日哟!!!
哈哈

 
At 1:16 pm, Blogger fishcake said...

才干了几天,跟父母生气是不对的。

 
At 3:37 pm, Blogger 疯狂的227寝室 said...

新年快乐!!
中国代表着新的一年的到来!!
happy new year!
狗年吉祥,万事如意!
哈哈其实我也不想生气的了!
哈哈好了不说那些了都过去了,以后我要努力干活!!!

 
At 2:55 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

呵呵你爸妈在我们家过年哟~~~
还有外公外婆!
新年快乐啊

 
At 8:24 pm, Blogger fishcake said...

大家新年快乐,happy chinese new year.

 
At 3:56 am, Blogger 疯狂的227寝室 said...

哈哈给你拜年了老哥!!!
新年快乐
狗年大吉!万事如意
送你3个字吧!
哈哈....旺,还是旺,就是旺啊!!!

 
At 12:32 pm, Blogger 疯狂的227寝室 said...

元宵佳节倍思亲!
在这祝福我的好哥哥,幸福美满团团圆圆!
能吃到正宗的汤圆!!!!

 
At 12:44 pm, Blogger fishcake said...

元宵节又喝醉了,不过吃了火锅。

 

Post a Comment

<< Home